RSS 2.0

Sämsta natten!

3 dåliga grejer hände inatt! Det här måste ha varit den SÄMSTA natten på jag vet inte hur länge!! Helt frukansvärt jobbigt! Gillar inte att "klaga" men jag måste ju bara dela med mig av det. Det började såklart med att jag gick och la mig igår kväll, rätt sent ändå..efter 11. Vanligtvis brukar jag behöva vara vaken ett antal timmar innan jag faktiskt kan somna, vilket är as jobbigt! För eftersom man vaknade senare igår så gick det ju bara inte att somna :( låg säkert vaken i flera timmar och bara försökte bli trött typ. Vet att man inte ska ligga kvar om det inte går att somna, men ändå.

Sen fortsatte det jobbiga med att när jag väl hade somnat så vaknade jag SÄKERT varannan timma, lr mer till och med..kändes som att jag vaknade till var 5:e minut typ..helt sjukt! okej om jag brukar vakna ofta och lägga mig i en annan ställning, men detta var ju löjligt!

Det sista som hände var at jag hade en dröm, där Jenni blev biten av en giftorm, detta gjorde att jag vaknade till ordentligt och typ andades som att jag sprungit en mil på kort tid. Vet att det inte låter farligt men jag höll på och dö av skräck av det i drömmen! Efter det blev jag typ "pigg" kunde iaf inte somna om, låg säkert och vred mig i nån timma. SEN ringer klockan!

YES vilken bra natt!! Så idag är man inte pigg eller nåt alls..får hoppas man inte mår allt för dåligt när morgonen blir dag. Hoppas ni har haft en bättre natt än jag iaf!



Skrivs!//A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback