RSS 2.0

Sick!

Det är INTE ofta jag känner så här..det är en jobbig känsla just nu :/ Brukar tycka om att vara ensam på söndagar och bara chilla hemma i soffan, men varför känns det så himla fel nu!? Jag är helt fel! Jag får nästan panik! :( Jag har en aning om vad som kan spela roll faktiskt..men aja, tråkigt är det!

Har BARA legat i soffan nu i flera timmar och bara glott på tv, har nog aldrig varit så här uttråkad som jag är just nu, gud vad jag klagar! Men det måste man få göra ibland. Har faktiskt inte så mkt vettigt att skriva idag heller, allt känns rätt kass. Har dock gjort en bra grej nyss, betalat räkningarna. JIPPI!

Har lite funderaingar kring kvällen, om man ska ta sig ut idag eller inte. Är sugen men ändå inte!? Jag har isf fått med mig Tess på mina planer :) tänkte gå ut och träffa lite folk bara, kolla läget..ingen alko för mig ikväll iaf! Det är restaurangfolkets festdag på Puls här i Borås ikväll. Dit ska vi.

Ska väl fixa till mig 2 egengjorda mumsiga burgare nu tänkte jag så jag inte tynar bort..och kanske blir på bättre humör..?

Skrivs väl senare hoppas jag..om jag inte gått och typ..ah nåt.//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback