RSS 2.0

Största dagen!

Då är dagen här! Dagen då ALLA har anledning att festa på? största festdagen i Sverige? Visst är det så? Det händer nåt överallt och alla har kommit hem för att fira julafton? Då finns det alltid en enalending till fest :D

I Finland är detta ännu en "vilodag", där skulle man ha festat imorrn..hehe yeye. men Ikväll KÖR VI :D sen fram emot det väldigt mkt..kommer träffa mkt trevligt folk, för som sagt alla har ju kommit hem.

Dagens börjar väldigt bra, underbart god frukost i form av ris ala malta och annat gottit :) måste ju äta ordentligt inför kvällen så att det inte blir några som helst tråkigheter! Denna kvällen ska man minnas! :P

Sen kan jag ju påpeka att efter all julmat och sånt igår så ställde jag mig på vågen, den visade BARA 50,2 kg..ööh okej? haha trodde jag skulle väga några kilo mer men.. aja?

Ska iaf äta upp här och sedan epilera mina ben inför kvällen ;)
Hoppas ni har en god "dagen efter"-morgon :P
Later babes!//A


Kommentarer
Postat av: M

Här i Finland är det nog fest ikväll också. Har ALDRIG festat julannandagen, utan här där jag bor är det nog ikväll som gäller. Så är det för de flesta här.. Åtminstone för finlandssvenskarna, kanske de är finnarna som festar på julannandan.

2010-12-25 @ 11:22:06
Postat av: cattis

jo alla butiker är stängda på juldagen så det är nog en vilodag, men krogarna är nog öppna här i finland. nästan varenda människa är på festhumör på juldagen, efter att ha köat i 1½ timmme för att slippa in till krogen trodde jag vi aldrig skulle slippa in och fötterna var nästan bortfrysta men roligaste kvällen på väldigt länge var det :)

2010-12-27 @ 15:22:23
Postat av: anne & jenni

M: okej aja :) kanske är så som du säger, lr så kanske det av förr man firade på annandagen, för det var mamma som sa det :) hehe så det kanske har ändrats sen hennes tid..

2010-12-30 @ 21:44:48
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback