RSS 2.0

TYPISKT!!!!

Nu blir jag lite arg..

Det är så typiskt att naglar alltid ska gå av eller fula sig precis när det händer saker. Som denna veckan. Julfest och party med bästa vännen som inte varit ute på år och dar. Man vill ha FINA naglar då.. fina naglar är en stor del av oss lixom.



Tummen har fått en flik uppriven mitt i nageln, kanske itne syns så bra på bilden.. Jag e så rädd att hela nageln ska åka av men ska försöka rädda med med att fila in den en bit.. ingen som märker om den är lite sne, bara den inte går av!! Vi får se hur de blir!



En annan trög sak som hände precis är att Annes söta mugg sprack när jag hällde varmt vatten i den. Den söta muggen med ansikte.. fasen oxå, den var ju så stor och bra. Aja får skaffa oss nya till jobbet :D dom måste sticka ut lite så att ingen annan kan sno dom. hehe

Later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback