RSS 2.0

Varför!?

VARFÖR!? Den mest återkommande fråga jag varit med om när jag är ute nykter. Självklart vill folk veta varför man går ut när man är nykter, typ om man kanske är sjuk eller inte får drcka av nån anledning..det fattar jag me men ändå :) Hehe igår fick jag frågorna: "Varför är du så lugn idag?" och "Varför dricker du inte?" Mina svart blev: "Jag är nykter och här som sällskap" "Jag känner inte för alkohol ikväll"

Och jag kan säga: DET ÄR GÖTT!

Är faktiskt glad att det blev nyktert igår..det var trevligt och träffa folk och bara vara ute en stund MEN det hade varit ett slöseri med alkohol och sen att man inte varit på topp idag. hehe Tess sa till och med på hemvägen att hon också hade kunnat tänkt sig varit nykter. Men så blev det ju inte :P

Yeye, där har ni min söndagskväll med restaurangsfolket. Solen skiner och jag mår prima, ska trycka i mig min frukost nu SEN är det grejer som ska fixas! klockan e ju herregud över 12 redan!



En tramsbild på mig o Tess innan utgång igår, puss på er!
Later babes!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback