RSS 2.0

Ensamhet!

Har ni provat det nångång?? många är så rädda för att vara ensamma! haha
vilka loosers! eller ne.. stackare heter det.

Själv tycker jag att det ibland är så sjukt gött att bara va ensam,
det är tydligen en av grejerna man ska lära sig innan man gifter sig, eller träffar den "rätta" eller whatever!
läste det i cosmo, kan skriva ut den listan på bloggen nån dag, hehe

Så skönt och slippa engagera sig i andra faktiskt, bara njuta för sig själv..
jag och mitt naturgodis! jag har fått min tillfredsställelse!

Ska fortsätta med min ensamhet nu med en film,
sen får vi la se om jag somnar tidigt och KANSKE orkar upp till ett hårt bodypump-pass?
we'll see

Have it!!
xoxo//A


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tror det är så att om man är upptagen ofta så är det skönt att vara ensam. Men om man har upplevt hur det är att vara ensam mycket så är det så att man är rädd för att vara det. Jag tillhör den sistnämnda kategorin, jag hatar att vara själv så mycket att jag knappt kan visa mig ute om jag inte har någon bredvid mig.



Ha en bra dag!

2010-02-27 @ 12:34:15
URL: http://rocknrolltragedy.webblogg.se/
Postat av: Linda My

Kul med en bloggare som bor i Borås (: Där har jag bott i ett år och pluggat på Nordisk Designskola :)

2010-02-27 @ 14:01:27
URL: http://lindamyzweygberg.webblogg.se/
Postat av: Sofia

riktigt bra blogg! :D

2010-02-27 @ 14:01:48
URL: http://ymperia.com/sofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback