RSS 2.0

Gammal VS. NY

GUD, jag trodde att alla tyckte det va positivt att Gina Tricot bytte modell. Men det verkar som om dom flesta fortfarande föredrar Pernille framför Emanuela iaf 60% av dom som röstat. Konstig med tanke på att det är samma sak hela tiden men det är väl de dom flesta gillar. Tror att folk behöver lite mer tid för att vänja sig och sedan kommer dom nog de annorlunda på saker.

Några citat från läsare på sofismode:

"BAH!! Denna reklamen med Pernille har ju varit en anledning till att man väntar spänt på reklamen i reklamavbrotten!"

"Jag kommer att sakna Pernille... Tycker den nya modellen är ALLDELES för smal och har i och med det fått ett ovanligt stort huvud. Hon är INTE lika vacker!"  HAHA tyckte jag va kul, för stort huvve.. okej?

"Ehh, jaha, borde vi bry oss om det?? Kanske ett välfärds problem!! Hoppas fler än jag skiter i vem som är miss Gina Tricot."

"Jag har verkligen ALDRIG tyckt om Pernille som modell. Hon är en av anledningarna till att jag aldrig heller velat handla på Gina Tricot. Deras nya modell känns mycket fräschare och gladare."

Alla tycker vi olika, som jag själv skrev innan så tycker jag den nya modeller är finare. ha de gött//J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback