RSS 2.0

Göteborgs modemässa!

FRESH FISH 10

Det har blivit dags för 4:e årets Fresh Fish - Göteborgs årliga modemässa och tävling!

I år presenterar dom stolt modeföretaget Nelly.com som huvudsponsor och
Metro som deras mediapartner för mässan.

Vinnaren får chansen att designa en kollektion som produceras av och säljs via
Nelly.com. Företaget säljer idag till hela norden och är nordens största renodlade e-handelssida för mode. Nelly.com har idag över 2,2 miljoner träffar i månaden (enl. Google Analytics) och representerar mer än 350 varumärken.

I vinsten ingår också ett års abonnemang på den exklusiva trendanalytsika modehemsidan WGSN.com
(värde ca 250 000 kr), 20 000 kr samt ett resestipendium på 20 000 kr
till valfri inspirationsresa. Sist men inte minst tilldelas vinnaren den åtråvärda fingerborgen i rent guld.
Priset är skapat i samarbete med MBJ Design

För andra gången gästas modemässan av internationella designers.



Fresh Fish riktar sig till oetablerade designers av kläder, skor, smycken och accessoarer.

Bidragen bedöms av en namnkunnig jury och ca 30 st får chansen att medverka vid mässan som pågår under 3 händelserika dagar.

Information angående mässan:

VAD: Fresh Fish- Göteborgs modemässa
NÄR: Fredagen 19 februari - söndagen 21 februari.
VAR: Eriksbergshallen

PRIS: 100 kr, biljetter köps på plats.
ÖVRIGT: Regelbundna modevisningar under alla mässdagar.
Mat och dryck säljs i mässhallen.

MÄSSANS ÖPPETTIDER:
Fredag 19/2 10.00-19.00
Lördag 20/2 10.00-19.00
Söndag 21/2 10.00-17.00

Hade velat gå, men eftersom man är i finland på begravning så missar man allt detta! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback