RSS 2.0

Grymt halsband!

Ännu ett grymt halsband har dykt upp på sidan! Visste inte riktigt hur den såg ut först men sprang in på foto och den va ju huuuur söt som helst!! Den va mindre än jag trodde, men det är ju ett halsband ingen väska haha :) Aja funderar på att köpa den, riktigt coll, som solglasögon halsbandet vi köpte!

Bilderna nedan är produktbild, vild på halsbandet i min hand och med i styling i en fotning som gjordes med anne som modell





Nu ska jag iväg och träna, anne får inte träna så hon får åka till knalleland och köpa lite shampo o grejer ;) Ska träna extra hårt idag så önska mig lycka till :P bye//J

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: Haha men det finns väl en modell som heter balkong BH? Tror det brukar stå i H&M kataloger osv haha. Sjukt snyggt halsband för övrigt!

2010-02-03 @ 17:44:56
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback