RSS 2.0

Hon bara skriker!

Jag fattar bara inte..vad är problemet eftersom hon bara skriker hela tiden!??
ja blir snart galen!! jag vet iofs att hon vill ha massa uppmärksamhet, det är nog därför
för så fort man tar upp henne och gosar så håller hon k*ft! hehe

Det jobbigaste är att hon VET att man snart ska vakna snart, hon ställer sig och skriker bakom dörren..
att hon kan veta sånt!, lite sjukt.. aja, hon är ändå våran lilla älskling och vi älskar henne!



Lilla sötnosen Tindra, hon ville förlja med idag :)

Är rätt trötta idag för övrigt, har iaf precis börjat jobba.
sitter med mina egna bilder just nu..hmmm

Skrivs!//Anne

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilken söt liten kisse :) !

2010-02-16 @ 09:43:52
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej :) tycker väldigt bra om er blogg!

Har också en liten kisse hemma :) och hon har skrikit som en galning den senaste veckan, fick inte ens sova tillslut haha, lite jobbigt när man ska upp tidigt på morgonen.. morr. Ringde veterinären här om dagen och fick veta att min lilla tjej helt enkelt blivit könsmogen och behövde antingen sterilisering eller p-piller. Eftersom hon bara är 7månader trodde jag det skulle dröja men det var visst vanligt, spec den här tiden på året. Såå om eran älskling inte är steriliserad och inte heller går på p-piller är det nog det som är problemet. Så bara att ringa veterinären isf :)vänta inte för länge bara för det blir bara värre och värre. Hoppas det löser sig ;)



Kraam

2010-02-17 @ 23:10:57
Postat av: Anne & Jenni

Tack så jätte mkt "petra" det är nog faktiskt de som är problemet, ska ringa o kolla! thaanks!

2010-02-18 @ 18:09:02
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback