RSS 2.0

I huvudet på..

nervös? jag? tsss, skulle inte tro det! hehe nej varför skulle jag vara det?
jag är ju stenhård :P

har ni nångång känt att ni har fastnat nånstans? visst behöver man en knuff från det stället?
det gäller allt egentligen..man kan ha blivit för bekväm i nåt, eller att man bara hatar nåt.
man behöver kanske en knuff för att fatta vad man känner och vad man egentligen kände
och vad man faktiskt behöver och inte behöver.

själv har jag levt lite i "whatever"
har fått det av mamma..tror jag :)

i psykologi kallas det nog "Rationalisering" eller kanske "Reaktionsbildning"
finns mycket som skulle passa in..? haha

ÄLSKADE psykologi i skolan, fattar inte varför man inte valde att plugga vidare på det?
men a, ni vet ju vart vi hamnade.

ska försöka sova lite snart..
eller först ska jag lyssna på lite skön musik,
här är en annan favorit :D


xoxo//Anne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback