RSS 2.0

Jag är kär!

Det är inte ofta man hör mig säga det, eller skriva för den delen heller.. hehe

Men jag e fan kär i min nya parfym! "less is more" fick massa komplimanger igår för att man luktade så gott ;P Den luktar verkligen såå gott, brukar annars ha Dolce & Gabbanas "light blue"



Denna luktar Passionsfrukt och lite godis.. såå fräsch!! åh :D
Tror alla Make up stores parfymer är goda.

Gjorde iordning mig "lite" innan me, vet inte varför men orka gå runt o vara rutten hela tiden,  blev väl ingen stor förändring direkt, haha



naglarna är jag kanonnöjd med, blev jättesnyggt med de nya lacket, väldigt nuuude. :D
me lajki!!

fixifixi, åh har inte lagat mat än, klockan är fan mkt nu, bläääh det blir nästa uppgift!
eller först storhandla!

Byye!//Anne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback