RSS 2.0

Lugg utan att klippa sig!?

Jessica simpson har som vi alla vet sitt eget märke när det gäller löshår! Nu har hon lanserat löslugg! Lyssna på det... löslugg! låter roligt men är en väldigt bra uppfinning för dom som inte vågar klippa sig men endå vill variera sin frisyr med en lugg ibland! Det är många som är positiva till dom men har inte själv testat dom.. kankse är dags :) KUL nyhet o dom finns i flera färger!


www.nelly.com
är dom enda som säljer hairdo's löslugg i sverige! Luggen är längre på sidorna för en mer naturlig look. Gå in och kika här!

 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, det var ju smart med något sådant :)

2010-02-10 @ 18:25:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

Kul grej! Jag har haft lugg i många år men senaste halvåret har jag låtit den växa.. Men ibland längtar jag tillb till min kortare lugg? Har lagt ut bilder på mig i både kort och lång lugg på min blogg, vad ser bäst ut tycker ni?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback