RSS 2.0

Makeupstore's nya parfymer

Dom doftar underbart, och vilka söta förpackningar! Skulle vilja köpa ALLA bara för att ställa på hyllan som prydnader! :) Det finns verkligen en för varje tillfälle och person, tror att alla kommer hitta nåt dom gillar! Finns en som heter My Valentine som passar perfekt för alla hjärtans dag som present eller att ha på sig den för att lukta gott ;)

Vår favorit är "Less is more"... den luktar frukt, kan inte riktigt sätta fingret på det men den ska klickas hem så snart som möjligt! Dom kostar bara 395:-!!

Här är alla dofter och deras doftpyramider (vilket vi inte kan någonting om, men för er som kan) eftersom ni inte kan lukta på dom genom internet, :P dom finns ju i makeupstores butiker givetvis! Dessa släpptes precis på www.nelly.com! Finns även doftljus i samma namn som parfymerna!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Jag har de mesta sminkprodukterna från MUS, gillar dom.Men dessa parfymer har jag inte doftat på får ta det nästa gång jag besöker affären.



Mm jag har hört så mkt just om dermalogicas hudvårdsprodukter så nu blev ett kit äntligen mitt, hoppas det blir bra!

2010-02-08 @ 14:56:55
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Aha, det har jag missat! Men okej då vet jag ^^, Låter kul!

2010-02-08 @ 15:09:54
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback