RSS 2.0

Missförstånd!?

Ja anne låg o sov när Stefan kom, och det är för att hon hade bett mig väcka henne trots att hon sagt att hon skulle gå upp havlv 9 för hon inte alls behövde gå upp tidigt, jag blir förvirrad av alla olika saker jag får höra, bättre att hålla sig till en sak eller att vara 100% säker på att alla fattar. Det ska alltid va massa jävla missförstånd, på jobbet på fritiden.. ja överallt! Jag hade itne ens sett att hon skrivit att jag skulel väcka henne för jag bara hade tankarna på att hon inte behövde gå upp tidigt. men whatever hon är där o allt e bra

Åt en annorlunda frukost, eller annrolunda e den väl inte men brukar inte ställa mig o steka omelett på morgonen iaf, men man har så mtk mer tid konstigt nog när man fixar sig själv o inte behöver bry sig om anne. Gott va de iaf, fetaost broccoli och tomater. Och ett glas mjölk, sägs vara bra för håret oxå :)



Katten ville leka som vanligt, hon är bara för söt, här biter hon i min dragkedja :)



Vi skriver mer senare, får hoppas att anne har tid när hon kommer hem //Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback