RSS 2.0

No stress

Vi valde det själv.. två nakna rumpor sprang runt i studion i ett mega-tempo för att hinna fota av alla jeans och strumpbyxor och skor och allt annat som fanns..

hem fort för att byta om och sedan direkt till gymmet för att hinna springa lite innan pumpen..tempotempo, ett bra tempo på passet me och NU är man äntligen hemma..



tempo är det här hemma också, ska snabbt få i mig mitt protein i form av tonfisk..BÄST!
sedan ska jag väl fortsätta med något slags tempo så att jag kan discka och fixa lite
ikväll eftersom jag antagligen kommer att ligga still som en död fisk hela dagen imorrn medan jenni sköter jobbandet och efter det får hon sköta tvätten :P hehe

yeye men NO STRESS! eller de kan låta lite stressigt..
får fan inte stressa! inte IGEN, som förr, Jenni har tappat halva sitt hår tack vare det
och jag? jag fick högt blodtryck! fast blodtrycket skyller jag på nåt annat, haha

ha det gött!//Anne

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

jamen precis:D

2010-02-01 @ 21:40:43
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback