RSS 2.0

Riktigt nice!

Riktigt riktigt nice måste jag säga! pumpen gör det den ska ;)
o för er som inte har fattat det än, så är bodypump the shit! bästa träningen!



Känns att man inte har druckit på några veckor!
det är gött att man kan ändra kroppen lite hur vi vill..för ni ska veta att vi varit MKT större än vad vi är nu, då menar jag inte tjocka eller så, när jag säger stor så menar jag..stor med muskler, "biffig" om ni nu så vill. hehe

mmhm, svårt att tro kanske, men att gå från 49kg till 58kg muskler, det säger väl nåt.. haha
de va då när vi började träna för några år sedan.. dit ska vi INTE tebax :P

Aja, en grej som INTE är nice ar att min nagel svek mig idag :( så nu ska dom ner ännu en gång..åh! dom va ju helt PERFEKT nu! men men..
får ta till öljästtabletterna som vi skrev om tidigare idag.. väx!väx!

Bäst att sätta igång med filandet, så att man blir klar ikväll..
men först lite thé och tonfisk ;) you know it!

Bye!//Anne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback