RSS 2.0

Tomt men endå kaos!?

Det är ganska tomt på nelly.com idag, alla inköpare är i Stockholm eftersom det är modevecka och dom ska träffa massa leverantörer och se vad dom har att erbjuda. Det ska ju komma in ett antal nya märken till våren oxå, o de ser vi fram emot :)



Det är samtidigt kaos på fotosidan, det börjar bli ont om plats verkar det som, massa nytt som kommer in i stora lass, :) barnkläder som sorteras och skor som ligger på golvet som dom inte vet om det är fotat eller inte, ska kolla upp de så dom kan plocka bort dom..



Jag verkar vara lite skakig på handen idag, bilderna blev ju suddiga såg jag nu, men man ser ju endå vad dom föreställer :P Bilden nedan är från igår, satt och vänta på min tur medans anne blir fotas i ett par söta strumpor!



Jag har haft en del o göra idag
, ingen Anne, men jag har ju simon och stefan som hjälper till flitigt, vi ska nog vara i fas innan vi slutar :)

För övrigt så mår Anne bra hon är hemma nu och återhämtar sig, pusspuss till henne, sen lunch idag, men bättre sent än aldrig, Räksallad idag igen ;) hörs sen//J

Kommentarer
Postat av: Alejandra

Sv: Ja där ser man, och vi är nog ännu fler ;)

2010-02-02 @ 15:39:25
URL: http://alejandraguzman.blogg.se/
Postat av: MT

avis på er jobb!

2010-02-02 @ 16:19:38
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback