RSS 2.0

Vi har letat och letat!

Jag och min vän Anki (http://annkristinjenssen.blogg.se) har suttit och tjötat hemma hos mig ikväll om allt och ingenting.. hon fick sina små leggings till sin dotter och de coola glasögonhalsbandet hon längtat efter :) Se på lilla fröken nedan :P




Vi har letat efter en lila matta tillsammans. Tänkte styla om vardagsrummet lite. Alla vet väl hur de ser ut vid de här laget med en mörk soffa och svarta mattor men jag vill ha lite färg! Ska byta ut svarta mattorna mot lila likadana och soffan ska bli helsvart ist för grå/brun/purpur lr vad den nu än är. typ lite saker som finns på bilden nedan. älskar svart, vitt och lila tillsammans.. lite dyrt och göra om allt nu men vi har ju pengarna :P


Ser fram emot resultatet och självklart lägger vi in bilder när vi börjar fixa :D byyye

Kommentarer
Postat av: Madde

åh det är så roligt med ny inredning :) funderar själv på att göra om sovrummet snart, om ekonomin tillåter :)

2010-02-25 @ 09:37:11
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback