RSS 2.0

Vilken dag!

Lite bilder på vad vi har haft för oss ikväll efter en låååång dag på jobbet med lite fotning emellanåt..Vi känner oss ganska duktiga men vad dagen har gått fort! Måste ju snart sova igen så man orkar upp till ännu en dag på jobbet.. men imorrn blir de ingen övertid inte.. måste pumpa på gymmet lite!

Bra jobbat idag retusch-teamet.. vi är ju för fasen i fas igen.. sköööönt!

Jaha, här kommer kvällen i bilder..

       

Anne diskar för fullt

       

Sprang upp och ner från tvättastugan, anne knäppte en bild när jag kom in genom dörren..

       

Köpte små avdelare till byrålådorna så att allt inte ligger huller om buller :) väldigt smart

       

Bytte ut dom stora ljusen som brunnit ner helt i öppna spisen.. la in lite nya ljus i sovrummet oxå.. myys

       

En mycket GOD mango smoothie till "kvällsmat" tillsammans med grönt té som vanligt! Och nu.. nu ska jag (jenni) sova.. jag måste, e så jävla trött.. ska duscha fort sen ringa min älskling o säga gonatt..

Gonatt allihopa! xoxo


Kommentarer
Postat av: Smaragdalena

Åh, vad mysigt med en öppen spis! =)

2010-02-16 @ 22:48:14
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Kakan

Mmm, mango smoothie... Receptet tack ? ;p

2010-02-16 @ 22:50:25
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback