RSS 2.0

VINNAREN ÄR!

WOOP WOOP!

Nu har vinnaren av TOO FACED "Walk of shame kit"  utsetts av våran Skönhetsinköpare Emelie.

VINNARE ÄR: www.yourdreamcloset.blogg.se

Med motiveringen:
"Primern från Too Faced är min klara favorit,
fick dem hemskickad som prov i höstas och har använt den sen dess, och har inga planer på att byta !
Jag skulle hemskt gärna vilja vinna detta kit, dels för att jag älskar att prova nya sminkprodukter men också
för att jag fastnade för Too Faced då i höstas när jag först fick prova 5st ögonskuggor och en primer.
Skulle vara väldigt kul att vinna detta och få testa fler av produkterna,
för jag tycker too faced är ett märke väl värt att nämnas."


Kittet kommer att skickas iväg imorgon under dagen!

GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback