RSS 2.0

Fyfan!

Jaha, min mobil hade itne kommit till Ica Maxi endå när vi va där och kolla idag efter jobbet.. det står inte vart den är nu heller, lite skumt med tanke på att den va skickad eller vafan de nu stog från posten här igår och då skulle den vart här idag och jag fick mejl om det oxå.. skumt men den kommer väl på måndag!

Har tränat bodypump och solat.. det va jävla gött, MEN den där lilla instruktören bryr sig inte så mycket om dom som itne kan träna rätt. Det är meningen att dom ska hjälpa folk som gör fel men hon har alltid vart lite ego och bara bryr sig om sin egen träning. Alla kan ju inte träna så är det bara dom måste läras upp först för att träna rätt!

Mina vantar försvann idag på jobbet oxå. jävla skoj nu när det är så kallt! Kommer till min kille, det stinker rök trots att han sagt att han "slutat" eller ska sluta vilket jag sagt är skitsnack! Men röken luktar skit och jag vill inte gå och lukta så bara för att han inte har balkong! Inte skoj och stinka rök när man själv inte röker. Åh, lite irriterad dag nu känner jag!

Anne kommer hit strax så ska vi äta en GOD subway macka. Tonfisk med allt och två dressingar, :) god fredagsmat.. det har vi förtjänat tycker jag! Får se vad som händer senare. måste hoppa in i duschen nu iaf//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback