RSS 2.0

"I got it from my father"

ja.. så är det nog, "kurvan" har man nog fått från pappas sida.. haha
kan man skriva så?? kan ju inte skriva att man har fått sina kurvor från pappas sida, för sånna har jag inte riktigt :P

ne nu ska jag sluta löjla mig! det ska bli intressant o höra vad pappa säger när han ringer ikväll..
har nämligen köpt en julklapp till honom och sedan skickat den TILL honom från elgiganten..
och han ska hämta den själv.. han har nog fått ett aviserings-sms, han lär ju inte fatta nånting :P hehe
får förklara för honom.. love my dad!


detta fick han

aja, pumpen gick som den skulle och nu blir det nudlar och tonfisk..
jenni är hos danne och tofflar lite ;) och äter det samma som jag ska äta nu, haha

Have it!//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback