RSS 2.0

ILSKA!! & shopping

Då va det klart... den ska skickas tillbaka och de gör mig så AAARG!!
Telefonen startar om av sig själv!! gjort de ca 20 ggr bara idag och jag fick den igår!! grrr!
Har packat ner den som den va när jag fick den så jag inte råkar förstöra den innan dess :P haha

För att stilla min ilska shoppade vi lite snygga grejer, en nitväska och snygga stumpbyxor!



Ska hem till Daniel snart, han jobbar egentligen kväll denna veckan men blev permiterad för att de fanns för lite att göra. skönt för oss som kan ses men inte så skoj att inte veta när man ska jobba igen osv.
jaja arg e jag iaf och nu ska min lugna älskling få lugna mig lite :) byyee!//Jenni

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback