RSS 2.0

"jag är bäst"

"jag är bäst".. "bättre än alla andra, men det vet ni redan!"
haha! har nog aldrig läst dom meningarna fler gånger på ett och samma ställe som på nattstad, mm bloggar ju där också, så där får man läsa det mesta om det mesta..lite sådär oseriöst tycker jag.
kul att alla är positiva, bättre det än att folk är deprimerade och begår självmord..
keep it up! ;)

själv har jag städat hela lägenheten nu, phew! tar ett tag eftersom den är så stor!



jenni har varit duktig med matlagningen, den är dock inte klar än.. ska hjälpa henne lite nu täntke jag :)
inför veckan har vi lagat:

- lax & spenatpaj
- pasta med baconsås
- kesoplättar

skrivs!//Anne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback