RSS 2.0

Otrogen. Vilken av dom är du!?

Lyssnar på Florida-radio nu och dom har tagit upp olika kategorier i otrohet.

Det finns så många skäl till varför man är otrogen.. MEN själv tycker jag inte att det är okej att vara otrogen alls, oavsett anledning. SÅ jävla själviskt och fegt.. Om den man är ihop med är otrogen och man får reda på det tycker jag inte heller att man ska hämnas.. till vilken nytta? Tror inte att man mår bättre av det för man är ju redan sviken och tror att den personen ska göra det igen. Det finns ingen tillit kvar efter en otrohet enligt mig. Många säger att man kan glömma och få de bra igen, sant.. beror på hur man är. Själv skulle jag aldrig lita på det och känna att det kankse händer igen och att han inte är värd mig längre efter vad han gjort

Dom pratade även om att tjejer är bättre på att vara otrogna för att vi gör det smartare, men att män är det oftare. Även att tjejer är otrogna för att deras killar inte bryr sig om dom och blir tagna förgivet, och att män gör det bara för att, även fast det inte är problem i förhållandet osvosv.

hunter-cheater. bara letar efter folk att vara med hela tiden
hero-cheater. försöker vara hjälten i ett annat dåligt förhållande
wounded-cheater. en sårad person som kanske har ett dåligt förhållande, tycker synd om sig själv
opportunity-cheater. tar tillfället i akt och gör det för att man kan komma undan med det
professional-cheater. vet exakt hur man gör och är det hela tiden
revenge-cheater. partner varit otrogen eller ger igen för något annat han/hon gjort
drunk-cheater. många är otrogna i fyllan och vet oftast inte varför, men det finns alltid en anledningen till det.

OM jag nu skulle välja en anledning till att jag skulle vara otrogen så skulle jag nog hamna under revenge eller wounded. vet inte riktigt.. skulle gjort slut om min kille va otrogen och skulle nog gjort slut om min kille sket i mig oxå så det är lite svårt :D haha aja kul att man kategoriserat dom iaf. xoxo//Jenni



Kommentarer
Postat av: MT

nej, det gör faktiskt inte det men nu vet jag. :) coolt jobb!

fråga: får jag lägga till er blogg i länkar?

2010-01-20 @ 15:16:58
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: MT

tack så mycket! :)

Ja, det underlättar ju läsningen! :)

2010-01-20 @ 15:25:48
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback