RSS 2.0

Problem!?

jag va helt 100 på att jag skulle upp och jobba när jag vaknade inatt, usch! vad hemskt de kändes..men sen kom jag på att det va söndag :) vilken lättnad ska ni veta.

sitter och äter min sista äggmacka-frukost nu, buhuu!
ska ju ha våran nyttighetsmånad från och med imorrn, då blir det inget onödigt bröd och sånt..får njuta av det sista :) hehe



och mina naglar är för övrigt föör långa, måste få ner dom lite idag, iaf till hälften..
orka häxnaglar, dom ser längre ut när man inte har något nagellack på tipparna..
gud vilka problem jag har ? :P haha



shampoot är också slut, eller det räcker tils idag men sen, vad ska man köpa?
har varit nöjd med thresemmé nu faktiskt, men kanske tar tillbaka Sebastian ett tag?
kändes ju så bra ;)

aja, skrivs senare såklart!
det är ju söndag, saker som ska göra, as usual. byye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback