RSS 2.0

skrämmande

its like you were my favorite drug! vin är så gött.. man känner hur det bara smyger sig på en, fyllan alltså. det är en skön känsla, tycker ni inte??

det är synd att man inte kan hålla sig på den "nivån" när det gäller drickandet.
för ofta blir det att det blir för mycket. det har hänt MASSA gånger.. och många gånger har man inte lärt sig av det!

Jag har lärt mig!...lite iaf. Jag hade en sån kväll en gång, att jag faktiskt blev rädd för mig själv..
eller mer att jag blev rädd OM mig själv. Efter det drack jag inte en droppe på mer än en månad,
som ett bevis på nånting..?

Jag och min vän visste inte vad vi hade gjort eller vart vi hade varit..
MEN jag hade ett videoklipp på mobilen konstigt nog.. usch!

såhär såg videoklippet ut som jag hittade..skrämmande!
man kan riktigt höra att det inte är okej!



Det har INTE blivit något vin ikväll..
anledningen till det har inget med detta att göra :)
vi kände bara inte för att gå ut idag!..för det gör man ju inte alltid, även om VIVA lockade lite ;P

så nu säger jag godnatt!
skrivs imorrn//Anne

 


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra här också. Kikar ni in ikväll vid 18-tiden när jag sänder? VAd har ni annars för planer för dagen?



kram

2010-01-24 @ 10:15:09
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback