RSS 2.0

Stämplad!

Efter att ha granskat min nakna kropp idag efter träningen märkte jag att jag hade sjukt många blåmärken..
det är f*n konstigt att man ALLTID efter VARJE helg är fylld av dom..små och stora!!



det är verkligen så att jag blir "stämplad" för att jag är ute!!
vet inte heller hur dom kommer dit varje gång.. strange! :|

för det är ju inte så att jag va FULL i helgen och ramlade och klantade mig
som vissa kan göra..(som jag, förr) nerå. hehe
ne, för jag var väldigt städad.. anne KAN vara duktig ibland :P

Jenni har verkligen inte det problemet iaf!
yeye, det är la jag som har svaga kärl som spricker så fort man petar på mig! haha

ZZzZzzZZleep tight!//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback