RSS 2.0

stinker!

mamma sa alltid..ne nu överdriver jag, MEN hon sa rätt ofta på söndagar:
"du stinker alkohol"..fast på finska då :P
man är f*n känslig mot sånt när man själv inte druckit!!

aja i vilket fall som helst, på vägen hem gick det förbi 3 brudar..guuud vad det stank alkohol, allvarligt!
den som gick förbi närmast mig..hon stank APA! blä, blev helt chockad! hahah

kalla mig känslig men ändå.

Tindras skit stiker ju värre än värst me! hon va ju bara tvungen att gå på toa när jag stog och borta tänderna,
där hade vi också en chock!

nu ska jag sluta tjöta om att det stinker..
för här stinker det INTE iaf! här e de mysigt och varmt,
i min uuuunderbara säng, MY LOVE!



...så GODNATT!
xoxo/Anne

 


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag? :)

2010-01-23 @ 09:08:30
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Linnea

Näe Heidi verkar inte ha alla chips i påsen om man säger så, ibland ser det faktist tomt ut i hennes huvud när hon kollar på någon /något haha.

2010-01-23 @ 10:27:56
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback