RSS 2.0

Take a look!

hade nästan glömt av att jag ska skicka in svar på frågor inför min "operation" 
de är ju snart, om en månad..2:a Februari

så nu ligger jag här o svarar på lite frågor i brist på annat..boring! hehe
kan ju inte gå och lägga mig än.. lr varför inte?

en annan sak som är tråkig är att det bara blir vanliga "dagboks"inlägg just nu..
hade varit kul att insperera lite.. men med vad? kan ju inte skriva så mycket om nelly när man inte jobbar just nu..

En sak som inte är tråkig är att det har varit en bra Rea på www.nelly.com iaf :)
bättre än tidigare ska ni veta! Killsidan kan jag inte säga mycket om, inte haft koll :P




TAKE A LOOK!
kolla iaf in Stefan på rean om inget annat ;P haha

ha de fiint, godnatt!//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback