RSS 2.0

viktigt

det är så viktigt, för mig iaf.. och säkert för många andra också! annars hade man väl inte slösat pengar på
manikyr och allt sånt :) välvårdade naglar is the shit.. välvårdade händer överhuvudtaget!
för man behöver ju inte ha långa naglar för att dom ska vara välvårdade,

vissa kan ju inte få långa naglar för att dom går av hela tiden
och vissa får inte ha långa naglar tack vare jobb och annat...

men det äckligaste jag vet är när folk biter på sina naglar, jag vet..det r ett beroende lr nåt?
men ändå! vet ni hur mycket skit det är under naglarna, tänk vad man tar i varje dag och sedan stoppar man händerna i munnen!?

det är iaf en självklarhet för mig att man har fina naglar,
ser jag en snygg brud så tar jag för givet att hon har snygga nalgar :P hehe
kul att killar är "blinda" när det gäller sånt! naglarna är lika viktiga för vissa tjejer som killarnas ... aa, är för dom :P

igår filade jag ner mina en bra bit..eftersom min vänstra tum-nagel hade spruckit på kanten, så nu är den helt nere :(
men den e snart ute igen! hoppas jag!

                                
brukar ha dom såhär, med svarta tippar, tycker det är snyggt! ska la ha lite andra färger nu till våren me :)
detta är inga fejk..det är mina egna naglar. många tror ibland att vi går till en salong,
men no no, dom fixar jag hemma..lr på jobbet :P haha

nu blir det frukost..toast och thé ;)
byyye//Anne


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina naglar!:)

äter ni några vitaminer för naglar och hår?

2010-01-10 @ 16:56:36
Postat av: Anne

Tackar! :)

njae asså vi har la alltid haft bra naglar..

men annars äter vi faktiskt öljäst-tabletter, dom ska vara bra för allt med hår hud, nerver och sånt.

det är rena B-vitaminer och jag kan säga att dom hjälper! för när mina naglar va "svaga" en gång för vi åt dom inte på ett tag men så började vi äta dom igen och dom blev stenhårda efter någon dag bara!//Anne

2010-01-10 @ 19:11:48
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback