RSS 2.0

Begränsad..



Det tog sin lilla tid..men det  blev iaf gjort :) laxsalladen till veckan är klar..hehe. Att man kan vara så begränsad när man gör nånting tack vare en sak. Nu pratar jag då om min stackars tumme som blev "förstörd" i Torsdags! Det är svårt när den inte funkar som den ska, det är ju den som är hela handens funktion typ?? Ingen tumme, ingen...ja, inget alls typ! hehe

Tycker faktiskt lite synd om mig själv..Den är nog på bättringsvägen men den har sina stunder då den värker riktigt ordentligt. Då blir det en alvedon eller annan smärtstillande. Gillar inte att äta sånt men om det är ett måste så. Folk säger att jag ska gå och kolla upp den, det kanske jag borde iofs..det är ju så lätt att få blodförgiftning och shit nu. We'll see.



Yeye, ska väl ta och göra nåt annat vettigt nu kanske? vad vet jag inte för jag vill inte gå ut i regnet..hade ju tänkt och gå till Maxi och få köpt mina "söndagsgottis-grejer" mmhm, ni vet vad jag menar..naturgodis o de ;P hehe MEEEN just nu så känner jag typ lite NEJ över det hela.

Skrivs senare!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback