RSS 2.0

Changes..



HELL YEAH!! Fatta att jag blev glad när jag kom in på clas ohlson på lunchen idag och såg att dom hade fått in golvfläktarna!?!?! Jag jublade inombords typ! Så NU står dom ÄNTLIGEN där dom ska, i vardagsrummet..på varsinn sida av tv-bänken. Där ska dom fläkta gött! :D

Köpte faktiskt lite annat vettigt till hemmet me, Tindra har ju tidigare "förstört" en del toalettrullar..för att hon ibland får små busryck så att hon sliter sönder toalettpappret i bitar. Så nu bytte vi ut toalettrulls-hållaren till en annan så att hon inte kan komma åt dom, gillade iofs den gamla hållaren bara för att den va så fin och enkel, men vad ska man göra? hehe





Bytte även ut tvålpumpen mot en ny, för den gamla läcker typ? lite konstigt.. men aja, den nya är av plast. Rätt bra om man råkan välta/tappa den eller nåt :)

uusch ne, nu ska jag hoppa in i duschen för en uppfräschning typ, håret måste tvättas..hehe :P
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback