RSS 2.0

Clown-trenden!?

Vad är det med finska brudar och det röda håret!? Det har vi aldrig riktigt fattat. Rött hår i all ära, riktigt snyggt på vissa men inte dom vi har sett här i Finland iaf, de är nog någon konstig trend som går. Skrik vita brudar med skrik rött hår får oss att skrika: HJÄLP EN CLOWN!. Allvarligt, det var bara den röda näsan som fattades på brudarna på stranden igår! Får hoppas att vi inte ser dom igen, har aldrig varit ett fan av clowner ändå..



Tycker man borde se när en sån speciell hårfäg blir "fel" på en.. Aja, alla får ju se ut som dom vill, men vi tycker att det är så kul att just så många Finska tjejer har det. Inget vi skulle gå runt med iaf :)


Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag har tänkt på samma sak! jag har också släkt i finland och varje gång jag är där ser jag massa människor med rött hår! det är inte alltid det är unga personer heller, det kan vara gamla tanter också :P

2010-07-06 @ 14:44:02
URL: http://sarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback