RSS 2.0

Det suger...

Jag ville bara säga att det verkligen suuuger att jag har ont i huvvet o halsen. Man blir mer irriterad och får mer ont i huvvet när man stör sig oxå så nu ska jag sluta me de. usch. Jag vill kunna träna.. eller kan kan jag väl men man ska INTE göra det. Tränade när jag va lite krasslig och hade ont i halsen en gång, fick ännu mer ont och fortsatte att träna tills jag fick as ont i hjärtat och inte kunde träna på nån vecka, hehe det misstaget gör jag nog inte om. Förhoppningsvis e de borta tills imorrn för det har redan blivit bättre. Vill iaf träna ppump EN GÅNG innan helgen o imorrn e min enda chans. :)



Anne är iaf på gymmet o pumpar för fullt.. hon får väl träna lite åt mig med. Sedan ska hon iväg o hälsa på en vän. Själv har jag precis tagit en snabbdusch och ska jag till min älskling alldeles strax o stannar över natten as usual dessa veckor han jobbar dag. Man måste ju passa på ;) Som ni nog fattat har har inget internet längre så kan inte blogga när jag e där men vi skrivs ju imorrn ist ;) Tar på mig mitt favvoläppglans från viva la diva och drar! see ya //Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback