RSS 2.0

Duktiga flickor!

Det e jävligt gött och ha de gjort nu iaf ävn fast man va seg i kroppen för att storhandla.. guuuud vad svag jag va när jag vaknade, hade inte ätit på jag vet inte hur länge så jag bara skakade i hela kroppen. Aja nu e de gjort som sagt ;D Måste säga att dom där kärringvagnarna äger! Vad skulle vi gjort utan dom när vi inte har bil och ska storhandla. Bära typ 2 tunga påsar var? NEJ TACK :D allt går så smidigt och lätt me dom! Twins <3 kärringvagnar



Köpte även ingredienserna till de vi ska ha med oss imorrn till släkträffen. Blir sååå sugen när man känner lukten av basilikan, de kommer bli grymt gott eftersom jag e så jävla grym :P hehe



Har precis duschat.. fortf seg men jag o min darling ska ut på en lite promenad för att hyra film och köpa pizza, guuud vad gott de ska bli, inte ätit pizza på ganska länge nu ;D duuuktig av mig men idag e det en "bakisdag" även fast jag inte e bakis så unnar jag mig det idag hehe. Skrivs//Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback