RSS 2.0

Mat & Träning 10.07.20

Frukost: Havregrynsgröt och knäckebröd as usual.
Mellanmål: Avokado på knäckebröd och grönt te
Lunch: Egengjord räksallad med vitlöksås, ägg, feta, isberg, rödlök, gurka och tomat.



Mellanmål: SMOOTHIE ;D vi älskar smoothies så vi dricker dom NÄSTAN varje dag. Naturell yoghurt sägs vara bra för vikten och magen, dom med bär i har massa socker så gör den hellre med naturell. Idag blev det mangosmoothie som görs på mango, banan och yoghurt.

Träning: Anne träna ett hårt pass pump och springer på löpbandet efter passet. Själv får jag inte, ont i halsen men ska försöka få så mkt träning jag kan hos Daniel ;P //J

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

ja ! wella shockwave har jag provat, den gillar jag med. Fins faktiskt mycke bra hårsprayer bladn Wellas ala olika :)



åh vad got med smoothie, det måste jag göra till frukost !

2010-07-21 @ 08:46:40
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback