RSS 2.0

Shopping med mami!

Då vart det färdigshoppat för idag..eller för denna veckan, eller kanske för en längre tid tills vi kommer hem från Finland skulle jag tro.. hehe, det blev en hel del sötsaker iaf! :D



Helt enkla och fina tunikor från Gina, 149:-/st



Två andra söta tunikor från Gina, 149:-/st



Två söta kjolar från H&M, 99:-/st tänkte ha på oss dessa ikväll :D



Två helt underbart söta "plånböcker" från H&M för 30:-/st helt perfekt att ha mobilen i, det tänker vi ha..finns även i lila och vitt.



Lite basic underwear är aldrig fel heller, 3pack för 80:-/st



Sen köpte vi även en återbyggande stylingkräm med keratin i.. från salongen "Headlights" och saltvattenspray från H&M.



Åt en liten lunch med mamma nyss innan hon åkte hem, hittade för övrigt en massa fina saker till henne me idag :) så nu ska vi iaf ut en stund i solen och bättra på brännan innan förberedelserna inför kvällen börjar..

Skrivs sen!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejer!



Om jag har förstått rätt så jobbar ni på Nelly.se? Vet ni i så fall om outleten på Åhaga har öppet nu på söndag?

2010-07-01 @ 16:57:56
Postat av: Anne & Jenni

"Linda" Ja det e öppet från 11-15 på söndag har jag för mig, :D eller e nästan helt säker på de annars finns öppettiderna på nellys facebook sida ;D

2010-07-01 @ 17:14:13
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Erika

nice med lite shopping! :D

2010-07-01 @ 20:21:50
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback