RSS 2.0

Take care..

Gillar när man får sånna dagar ibland att man kan ta hand om sig själv lite :) "alonetime" typ. Har dock inte varit heelt själv ikväll...Tindra har hållt mig sällska! Och hon duger mer än väl ;P hehe



Anyway..har under kvällen nu bara chillat, nah jag har förberett lite inför imorrn kväll typ? Har epilerat mig och sedan testade jag att färga ögonfransarna med den nya färgen vi köpte här om dagen. Vet inte om jag gjorde fel eller vad det var, men det gav inte det resultatet jag va ute efter.. gjorde som det stog att man skulle göra. Har aldrig misslyckats innan iofs när jag använt den från depend.



Alltid osminkade bilder på kvällarna :P ska iaf testa att färga dom imorrn igen med den nya..eller så kör jag på depends, vet ju att det funkar bra iaf! Nagellacket ska bort nu me innan skönhetssömnen, för imorrn ska dom målas om..grrr, vad snyggt det kommer bli! Ska matcha det till partyoutfiten ;D

Skrivs babes!
XoXo//A


Kommentarer
Postat av: cornelia

hej, jag vet inte riktigt vad som var kommenterat, men det är iallafall inte jag som har skrivit utan någon som kommenterar och skriver min adress på flertal bloggar. ber om ursäkt om det var något olämpligt!

2010-07-22 @ 14:53:58
URL: http://cornelialinneaa.blogg.se/
Postat av: cornelia

eller hur, ganska irriterande! haha, okej då var det väl inte så jättefarligt kanske :) gillar eran blogg förövrigt!

2010-07-22 @ 14:59:25
URL: http://cornelialinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback