RSS 2.0

Ännu en besvikelse!

Men vad i....?? Varför är det alltid nåt man blir besviken på.. eller det är väl inte alltid det händer nåt men idag va bodypumpen inställd!! Vi som trodde vi skulle få träna den igår, men icke.. och idag trodde vi samma sak men inte det heller.. aja tur att gymmet kommer till nytta nån gång :P



Innan vi drog o träna drack vi en as go mangosmoothie, de måste ni testa!



Passade på att träna medans tvätten va i maskinen, effektivt o bra ;)



Anne sprang iväg för ca 5 minuter sedan och jag själv ska göra desamma, jag som trodde jag skulle hinna epilera mig o alt sånt men de får bli imorrn. Ska till Daniel ..men de va väl inte så svårt att lista ut. Vi ska se fotbollsmatchen ihop o jag stannar över natten ;) blir mys! Skrivs imorrn //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback