RSS 2.0

Bilder från igår!

Jag (jenni) bloggade ingenting igår.. Det brukar faktiskt bli så på söndagar eftersom jag har lite andra saker för mej som att umgås med min pojkvän. Att sitta vid en dator på söndagen tycker jag för övrigt är ganska tråkigt så jag överlåter bloggandet till syrran.

Men iaf.. Hade en väldigt mysig och bra dag igår! Så jag lägger upp lite bilder för att visa vad jag hade för mig.




Åt frukost i stadsparken, blev en väldigt god caesarsallad för mej och en italiensk för Daniel. Passade på att sola en liten stund och äta isglass!



Hängde med till lundby när Daniel och han lillebror skulle skatea lite. Själv satt jag i solstolen och sola :P Det va första gången jag såg honom åka och tyckte han va rätt het ;) Får följa med fler gånger! Passade även på att springa till Gina o shoppa lite sommarkläder som ni fick se igår.

Efter de åkte vi och handla o gjorde tacos, RIKTIGT gott som alltid! En supermysig och bra söndag med andra ord ;) skrivs!//Jenni

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

vet ni om de kommer komma in fler beige impress-skor i nelly shoes-sortimentet? jag beställde för en vecka sen ungefär när de hade kommit in i 38 och 39 (returer antar jag) men när jag fått mejl att dom skickats fick jag ett nytt där de hade blivit fel o dom fanns inte längre. jag vill så gärna ha dom!!!

2010-06-07 @ 13:59:47
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback