RSS 2.0

Det tänker han på innan han kysser dig..

haha! läste denna artikel på salongK.se..killar killar killar  :P

Det blir inte avstängt hos grabbarna direkt när de lutar sig över för en första kyss. Här är tio saker som går genom huvudet hos herrarna.



"Oh yeah, jag är mannen!"

"Hur är min andedräkt? När var det jag borstade mina gaddar senast? Har jag något tuggummi?"

"Ja! Kommer jag få ligga ikväll?"

"Kom ihåg, tjejer gillar inte när man går igång för mycket med tungan direkt."

"Nu stänger jag av och njuter av det bara."

"Är hon bra på att kyssas? Jag gillar att kyssas och kan inte dejta någon som är dålig på det."

"Om hon vänder kinden till så ger jag upp kvinnor för alltid."

"Hoppas hon vill kyssas lika mycket som jag. Det skulle inte vara roligt att få en smäll i ansiktet just nu."

"Jag hoppas jag gör det här rätt. Alla har olika kyss-tekniker och jag hoppas våra klickar."

"Stäng ögonen, stäng ögonen! Tjejer blir utflippade när jag kysser med öppna ögon."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback