RSS 2.0

Gör rätt!

Blir man inte bara så sur när folk inte kan göra rätt??! då menar jag inte att allt måste vara rätt och så i vardagen och att alla ska göra som jag vill.. men jag pratar om typ folk som ska sköta sitt jobb, kan man inte sköta det så borde man inte jobba med det eller??

När vi åkte buss till Gbg idag så vart det svinkallt på bussen, busschauffören hade på ac:n till tusen typ, gick fram och sa till att vi frös för det blåste från nått håll, hade stängt av alla fläktar vid oss iaf. Ah, tror ni han fixade det då?? NEJ, klart inte! gick och sa till igen, han ba: "det går inte, den funkar inte eller nåt" blabla.. jag ba: men stäng av hela fläkten då!! vi fryser!

OOORKA sånt!? man vill ju inte blli sjuk för att an åker buss? Nej tack! hehe färdigklagat för idag :P



Matchade kläderna med lacket idag ;D

Later! XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback