RSS 2.0

Karuseller = skräck!

Denna lördagen har man spenderat i sängen..alltså tills man gick upp :P och sedan på Liseberg! Det var 2 år sedan vi var där sist faktiskt..Vädret var ju helt perfekt idag me! thank god!



Jag skojar inte när jag säger det här men...vissa karuseller blir man ju livrädd för! haha åker allt på Liseberg, men vi höll fan på och dö på vissa, eller idag var det iofs bara den jäkla gungan..vad heter den nu? "uppswinget" heter den. Den hade vi aldrig åkt innan. Daniel tvingade dit oss, hehe Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, trodde jag skulle dö, haha vi bara skrek! Men gött var det :D älskar att skakas om lite, hjärtat sätter sig i halsen typ.

Åkte allt annat skoj me, hann med rätt mkt..lagom mkt folk där idag :) vissa karuseller kan se helt lame ut men sen är dom bara helt tvärt om, haha karuseller = Skräck, adrenalin, skratt & skrik!



Jenni och Daniel.

Ah fy, nu är man heeelt slut faktiskt, var ändå väldigt trött innan vi åkte och efter flera timmars skrikande och gående så är man väldigt mkt tröttare..

Har tänkt att komma upp i lagom "tidig" tid imorrn så att man inte sover bort hela söndagen denna helgen!
hoppas ni har haft och fortsätter att ha en kanonbra lördag för nu ger jag upp!

XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Svend Svingarm

Här är en karusell för er



http://www.youtube.com/watch?v=F0sQ3PH_Tl8

2010-06-27 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback