RSS 2.0

kl 04,55!!

Det är verkligen konstigt att det är lagligt att börja med vägarbete innan kl 7 på dagarna. Det bor ju faktiskt folk MITT I STAN oxå och dom brukar inte vara vakna innan kl 5 när man börjar jobba kl 8! Dom verkar tro de eftersom dom började arbeta med sina jävla maskiner redan kl 04,55! Jag hörde dom eftersom jag råkade vakna till vid den tiden men som tur va somnade jag om lika fort.



Mitt i stan, utanför Daniels lägenhet. IRRITERANDE!



Tindra hade gått lös på toalettrullarna som står framme! Alltid lika kul och plocka upp efter henne. Nu orkar vi inte mer och stänger in rullarna i skåpet tills vi hittat en hållare med skydd runtom så hon inte kommer åt dom.

Sitter på jobbet o chillar.. försöker komma på hur vi ska fördriva tiden tills dom börjar fota modellen. Ska springa bort o kolla om det finns några skor eller jeans för oss att fota. skrivs!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oh la la nu är den släppt och yes bilderna är så jäkla grymma =)



jag klev opp idag och såg att katterna dels vällt omkull ett vattenglas, släpat ut torrfodret ur skåpet så det nu är över hela golvet, hängt i gardinerna samt gått iväg med mitt badrocksskärp.

Dessa underbara djur =)

2010-06-09 @ 09:34:49
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja nu väntar bara nervositeten över hur och om det säljer.

gaah!



..och nu känner jag på lukten att nån katt gjort nummer två riktigt ordentligt på lådan..urk..

2010-06-09 @ 10:00:37
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback