RSS 2.0

Livrädd!!

amen jag skojar inte, såhär rädd har jag faktiskt inte blivit på länge!! Jag vaknade i natt och tittade jämte mig i sängen, vet ni vad jag trodde jag såg!?!?! Jag trodde verkligen att det låg någon jämte mig!! jag blev livrädd, jag kunde bara inte fatta VEM det kunde ha varit.. det tog mig fan as lång tid innan jag vågade typ ta reda på att det inte va någon där utan att det bara var täcket som låg på ett sätt så att det såg ut som att det var någons arm..



såhär låg täcket..nu ser det ju inte ut som nåt men när det var helt kolsvart så. Det tog mig as lång tid innan jag somnade igen, så nu är man inte allt för pigg, sen att mitt största blåmärke ever på höften efter fredagen väcker mig heela tiden gör inte saken bättre, hehe men aja :) that's life!

Workiworki nuu,
Later babes!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är hemskt när tex en dröm eller likande känns på riktigt.

2010-06-22 @ 09:08:38
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: Caroline

SVAR: Jo, precis. ;)

2010-06-22 @ 09:15:58
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback