RSS 2.0

Ny rumpa & pose!

Idag va vi inne i studion och fotade trosor båda två faktiskt :) Anne fick lära mig hur man skulle stå. Anne stog framför mig och posea spegelvänt, hehe riktigt skoj. Vi gjorde en ny pose idag med, nästan som när vi fotar jeans o resultate blev som nedan, man ser ingen större förändring men rumpan blir fin. Så nu ska även jag stå där halvnaken o visa trosor på nätet :P



Vi är riktigt nöjda med resultate av fotningen, men vad hade vi egentligen väntat oss när våra kroppar e så lika. För man ser ju ingen skillnad alls på vem som är vem? vänster: Anne Höger: Jenni ;D

Vi slutar om 15 min.. vi har absolut iiingenting och göra så därför börjar även våran semester idag :) Vi tänkte pumpa idag och nu har vi kollat så att det inte är inställt INNAN vi går dit iaf! Vi skrivs efter träning, ha de gött! //J

Kommentarer
Postat av: CISSI

Älskar eran blogg, alltid bra med uppdatering, ni skriver varierat och verkar vara två sköna brudar. Fortsätt så :D

2010-06-30 @ 17:48:16
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback