RSS 2.0

Sunshine..

God morgon sunshine(s)! Fint väder är det iaf..dock inte så bra som man hade hoppats på, då menar jag typ strandväder. Det är liiite för målnigt, men jag är glad att det är varm och att det inte regnar denna söndagen :P hehe då kan man iaf ta sig ut senare.

Satte mig precis med in frukost, te och äggmacka blir det idag, är ju itne bakis så då får toasten och oboy vänta ;P

hmm..söndag, vad händer då? jo idag blir det väl typ chill och ja, man ska väl iväg och handla me, laga mat för veckan.. vad blir det denna gången tro? har inte bestämt nåt seciellt än men lax är givet iaf, ska kika på www.arla.se efter nåt smarrigt tänket jag :D alltid goda recept där.



Händer inte mkt mer just nu som sagt, sitter o håller ett litet öga på min lilla älskling som är ute på balkongen och busar, hon har fått börja vara där lite då o då, har märk att hon kan uppföra sig, hehe :) bara hon inte hoppar över räcket, men det ska nog inte vara någon fara. HOPPAS VI!

Skrivs senare!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback