RSS 2.0

Utslagen...

Jag både älskar och hatar dom... söndagarna.. Vad ska jag säga? Man får sova länge, iaf om man inte har annat o göra men fyfan va de känns när man ska lägga sig o tänker på att man ska jobba om några timmar.

Ligger i soffan helt utslagen.. dags att sova med andra ord. Har ingen bild att lägga in heller tråkigt nog. Är så röd i fejjan så vill inte ta någon nu heller :D haha låg ju som anne skrev på stranden. råkade somna i 2 timmar vilket va
jävla gött men inte så bra nu i efterhand. Visste att jag skulle smörja in mig lite men icke..

Känner mig för övrig äcklig och tjock nu.. de e ju mest tack vare maten jag ätit idag, men oxå när jag tänker på hur lite jag tränade förra veckan. Blir extra hårt denna veckan kan jag säga er.. mycket springande iaf! :) fettet ska bort! Ska äta så nyttigt som möjligt i veckan oxå, för på fredag åker vi till finland o där blir de nog inte så mkt tränaden om jag får välja ;) Vi skrivs imorrn, gonaaaatt!/Jenni


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att få uppleva Finland. =)

2010-06-28 @ 16:28:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback